Je winkelwagen is momenteel leeg
VERZENDING:
De goederen worden aan u bezorgd door verschillende partners, afhankelijk van grootte, gewicht en land van bestemming. Voor België wordt er gratis bezorgd boven een aankoopbedrag van € 1000,-. Voor Nederland, Luxemburg en Duitsland is dit vanaf € 3000,-.
Als u kiest voor een betaling na ontvangst van het factuur wordt er eerst een kredietbeoordeling gedaan. Afhankelijk daarvan wordt beslist of er pas verzonden wordt na betaling, of dat de betaling tot 15 dagen na verzending mag geschieden.
De levertermijn voor artikelen die op voorraad zijn hangt af van de bestemming:
Voor België: 1 tot 3 dagen na bestelling
Voor Nederland, Duitsland en Luxemburg: 2 tot 5 dagen na bestelling
Voor alle andere landen: 3 tot 7 dagen na bestelling
Voor artikelen die op maat gemaakt moeten worden is er een langere leveringstermijn. Deze varieert afhankelijk van de huidige drukte. Wij laten u de verwachte datum van verzending weten via de orderbevestiging. Vanaf die datum loopt dan de levertermijn afhankelijk van het land van bestemming, zoals hierboven vermeld.
RETOUREN:
Goederen die niet op maat geknipt, gesneden of gemaakt zijn, mag u tot 31 dagen na aankoop retourneren, mits ze nog in nieuwe staat zijn. Hiervoor dient u een aanvraag te doen op [email protected] met vermelding van uw factuurnummer. De verzendingskosten van een retour zijn steeds voor rekening van de klant. Er hoeft geen specifiek etiket op de verpakking aangebracht te worden.
Het bedrag van de goederen wordt u teruggestort binnen 5 werkdagen. Het bedrag van de oorspronkelijke verzendkosten wordt niet terugbetaald. Aangezien deze webshop voor de verkoop tussen bedrijven onderling is (B2B), valt deze niet onder het standaard consumentenrecht.
Goederen die op maat geknipt, gesneden of gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden.
Als goederen defect, onvolledig of foutief geleverd zijn vergoeden wij uiteraard de oorspronkelijke leveringskosten en de terugzendkosten. Gelieve ook in dit geval eerst contact met ons op te nemen op [email protected] om tot een snelle en doeltreffende oplossing te komen.
KLACHTEN:
Stuur uw klacht naar [email protected] met vermelding van uw ordernummer. Documenteer deze indien nodig met de nodige foto's. Hoe beter wij de klacht kunnen beoordelen, hoe sneller we ze kunnen afhandelen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om tot een snelle en goede oplossing te komen.